Freek Kraus

Freek-KrausAls marketingprofessional werkt(e) Freek voor uiteenlopende bedrijven in zowel de profit als non profit sector, zoals Aztrada, Avans Hogeschool, Bata, Kappa en een regionaal scholingsproject van diverse gemeenten.

Freek is een ‘mensen mens', netwerker ‘pur sang' en praktijkgericht. Hij begon ooit als verkoper en maakte daarna de overstap naar marketing en communicatie. Hij weet daarom uit ervaring dat gedegen marketing de basis is van succesvol ondernemen en verkopen.
Freek is een doener. Geen theoretische verhalen maar "denken door doen" is één van zijn motto's.  Hij heeft de bijzonderheid te beschikken over zowel marketingexpertise als kennis en ervaring op het gebied van het coachen van mensen ("hoe breng je de persoon achter het bedrijf in een juiste relatie tot het ondernemerschap").

Maatschappelijk verantwoord ondernemen is belangrijk voor Freek. Binnen, maar ook naast zijn beroep is Freek actief voor een verdraagzamere samenleving.

Achtergrond: ‘de levensschool' met veel praktijk maar ook HEAO CE (1982), Post-HBO Coaching (2005)